Me and my girl

måndag 26 april 2010

storhandlat och tvättat

Rolig rubrik va?
Men det är precis vad jag gjort idag, var på apoteket och köpte ett handledsskydd för mina domningar och än så länge känns det som det hjälper iaf!
´
Slängde sedan massa kartonger och tidningar i pappersinsamlingen innan det blev en tur till affären för att handla lite mat. Blev inte så lite heller men nu har vi mat i både skafferi, kyl och frys. SKÖNT!

Har dessutom tvättat hela dagen, både till oss och sedan har jag börjat tvätta bebisens grejer. Usch vilken tid det tar att tvätta... men skönt att det börjar bli varmt ute så man kan torka tvätten ute, går så mycket fortare.

Imorgon ska jag om jag orkar ge mig iväg på en shoppingtur, ska inhandla det sista... vore skönt att hitta allt vi behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar