Me and my girl

torsdag 29 april 2010

Fika

Fortsatte igår mitt tvättande här hemma,.... skulle sedan åka bort till Jysk och Karlsson och kolla efter rullgardin och madrass. Hittade äntligen en madrass jag kan skära till!
Träffade även Fia på solberga och tog en kopp kaffe, oh my god vilken rörig människa som jobbade i fiket. Finner inga ord haha. Hon hade nog inte stått där bakom så länge.
Men det var iaf mysigt att sitta och prata med Fia lite, gnälla lite om hur stora och tjocka vi är haha.

På eftermiddagen var det dags för nästa fika date, träffade då Lena och Hanna som båda är hemma på besök. Vi bestämde oss för blå koppen och jag gillar verkligen det stället ! riktigt mysiga lokaler iaf. Och riktigt mysigt var det att träffa tjejerna, ses ju inte så ofta men det är roligt när man väl gör det.

4 kommentarer:

  1. hur såg hon ut?? En kompis till mig har övertagit cafét!! Men hon har fått två stycken personer från arbetsförmedlingen som arbetstränar där.. kan det vara dem??

    men du är ju inte så stor, bara fin mage!!

    SvaraRadera
  2. för du menade väl solberga blommor?? kom på att hela stället hela solberga och att även coop har ett café:)

    SvaraRadera
  3. Då var det nog någon av dom som arbetstränar :) inte tror jag det var hon som äger cafét som betjänade oss inte :)
    jo nu börjar jag bli stor här och där, svullen överallt.... men bara slutspurten kvar så det är väl bara bita ihop!

    SvaraRadera
  4. trist ändå om de gav dåligt intryck... ska nämna det nästa gång jag träffar K...

    ja, i slutet blir det ju en del vatten i kroppen... Men som sagt inte långt kvar nu!! Väntar med spänning..:)

    SvaraRadera