Me and my girl

torsdag 15 april 2010

ny träff

Är fortfarande inte riktigt hundra, har ingen ork alls i kroppen men börjar fundera på om det nu beror på förkylningen som håller i sig eller om det är gravisiteten som börjar bli riktgt tung. Hur som helst så är jag trött och slut i kroppen ...

Idag var det dags för den andra föräldragruppsträffen och idag får jag väl lov att säga att det var flera som vågade öppna munnen. Skönt! tråkigt att vara de enda som pratar liksom :)
Idag pratades det förlossning, klart man undrar och funderrar en massa men jag känner lite som så att jag vill läsa på och lära mig lite så jag vet vad jag har för alternativ vad gäller smärtlindring och så men annars är jag nog mest rädd för att föreställa mig för mycket eller förbereda mig för mycket på den ena eller andra då jag vet att man aldrig vet vad som händer när det väl är dags. Så lagom känns bäst tror jag :)

Nu ska jag göra iordning lite jordgubbar och glass, somrigt va?
Blev galet sugen på jordgubbar när jag såg dom i affären. Yummy yummy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar