Me and my girl

måndag 5 april 2010

Påskdagen

Tog lite sovmorgon efter ett hårt dygn men var ändå tvungen att vakna skapligt då jag skulle baka tårta till dagens påskmiddag. Så jag började dagen med att baka lite. Behövde sedan lite ingredienser till glasyren på tårtan så jag passade på att köpa lite färska frallor till frukosten oxå :)
Såklart så glömde jag ändå philadelphia osten insåg jag när jag hade duschat och skulle göra glasyren så då fick Tommy rycka ut och åka till affären.

Sedan blev det trevlig och god påskmiddag hemma hos fam Halvarsson!
Tänk att sill och potatis kan vara så gott? Att man inte äter det oftare än till, jul, påsk och midsommar :) vilken fantasi vi har egentligen, samma mat alla högtider :)
Men gott är det ju som sagt så varför inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar