Me and my girl

torsdag 29 april 2010

besök på jobbet och Ikea

I tisdags åkte jag till jobbet för att säga hej då ordentligt, blev inget riktigt avslut när jag gick hem eftersom jag varit sjukskriven och mina kollegor haft semester osv. Så nu blev det ett litet besök, dock ganska kort. Fick många små härliga kramar av barnen! Fick en fin blomma som lilla A lämnade fram, Varför får Emmelie den då frågade Sara? För den är så fin fick hon till svar då :) gullungar!

Sen åkte jag mot Ikea. Hittade tyvärr inte allt jag ville ha men ganska lugnt och skönt var det att strosa omkring där själv ändå. Fast gud så trött jag var på kvällen, och så mina fötter såg ut! som bollar ungefär!
Dom är galet svullna just nu, inge skönt alls.
Bebisen får gärna komma snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar