Me and my girl

måndag 5 april 2010

Långfredagen-Påskafton

På långfredagen var det dags att åka på kryssning med min darling, pappa och hans sambo Marita. Det var underbart fint väder så i väntan på att båten skulle gå stog vi ute och njöt lite av solen. Sedan blev det lite god mat och lite mer god dricka under hela kvällen. Ja så mycket dricka blev det ju inte för mig såklart, jag höll mig till juice i baren :)
Vi höll igång till fyra tiden och det trodde jag aldrig att jag skulle orka men tiden gick fort.
Dagen efter blev lite lugnare, kunde tom sitta ute en stund och njuta av solen. Körde sedan hem pappa och Marita för att sedan avsluta kvällen på China med darling och hans syster Marie. Hade sedan tänkt kolla på en film men vi sov båda 2 efter 5 minuter... haha vad trodde vi?
Får göra ett nytt försök en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar