Me and my girl

fredag 30 december 2011

Nikkis kök

Som jag berättat tidigare fick Nikki ett helt underbart fint kök i julklapp. Hennes pappa och min kära sambo hade byggt det i smyg till oss.
Så på julaftonsmorgonen när vi skulle gå ner i köket för att se om tomten varit på besök möttes vi av detta:

 Mina tårar sprutade när jag såg vad han knåpat med under veckan och Nikki var överlycklig!

Tapeten kommer från Graham & Brown och resten är från Ikea. Saknas dock gör två handtag till luckorna.

  En diskho måste man ju ha så man kan diska.


Induktionshäll har alla moderna kök!


Dessa två fina fat låg senare under dagen under granen och passade ju perfekt i köket.





Nikki har inte gjort annat än att leka i köket men tyvärr har jag varit dålig på att fota men det kommer även actionbilder ;)

1 kommentar:

  1. Vilket fantastiskt fint kök!!! Mycket snyggare än vår enkla BRIO-variant, men vi har inte en sådan händig pappa i denna familj som ni har :-)

    Jättefint måste vara en dröm att få leka i det!

    Gott Nytt År!

    Kramar
    /Anna

    SvaraRadera