Me and my girl

söndag 11 april 2010

Likheter

Min kära sambo säger sig se likheter mellan mig som är den blivande mamman till hans kommande barn och farsan, ni vet han i filmerna av Josef Fares (Jalla Jalla och Farsan bland annat). Han tycker vi "studsar" likadant med magen.
Ska man skratta eller gråta? :)

Men jag erkänner att jag numer känner mig typ som en flodhäst när jag ska vända mig om i sängen eller böja mig för att ta upp något. Kunde aldrig drömma om att jag skulle känna mig så osmidig. Jag är ju dessutom väldigt smidig i vanliga fall så kanske är det därför svårare att inse att det kommer vara så här ett tag till. Men det är ju den fantastiska lilla varelse som ligger där inne som orsakar osmidigheten så jag vill inte klaga, det är helt underbart men ändå en märklig känsla att knappt nå ner till sina egna fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar