Me and my girl

måndag 5 april 2010

Annandag påsk

Idag vaknade jag tidigt... Tommy skulle till Jönköping och gick upp vid 6 tiden.... lyckades inte somna om förrens vid 8 tror jag. Åkte sedan in till Strängnäs för att ta en förmiddagsfika med min barndomskompis Marielle. Var jätteroligt att träffa henne och hennes familj. Blev även en lunch på ett nyöppnat fik i stan. Åhh det skulle jag vilja ha. Helt perfekta lokaler till det jag vill göra! *drömmer mig bort*

När jag kom hem kom pappa och Marita på en fika.
Nu sitter jag och slappar framför tv:n i väntan på att tvätten ska bli klar.
Dags att fundera ut någon middag snart kanske.

1 kommentar:

  1. vad är det du drömmer om?? café? det har jag drömt om sen jag var liten...:) Men man får ta en karriär i taget.. men en dag ska jag ha eget företag!!!;)

    SvaraRadera