Me and my girl

onsdag 4 januari 2012

Vatten

Jag älskar vatten och dricker det mer än gärna till allt!
Det är mitt självklara val av dryck till nästan alla måltider, till mc donalds och pizza väljer jag dock hellre en Cola light med mkt is.

Vatten kan ju tyvärr smaka olika och jag kan fortf sakna vårt vatten på lindhaga... :( men jag börjar vänja mig med vårt nya! Har varit dålig på vattenintaget sedan vi flyttat just pga att det inte alls är lika gott här.
Känner ni oxå stor skillnad på vatten eller är det bara jag som är "kinkig"? :)

3 kommentarer:

  1. Nä, visst är det så. Vatten smakar olika beroende på vart man är. Älskar vattnet här men inte hemma hos mamma. Vattnet i Norrlänna kommer jag inte ihåg för då var jag inte en sån direkt vattendrickare.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också vatten!! SÅ sjukt gott, finns inget som släcker törsten lika bra :)

    SvaraRadera
  3. Det är ju synd bara att vattnet på donken är så jäkla kallt att man inte kan dricka det :( :)

    SvaraRadera