Me and my girl

tisdag 17 januari 2012

Höst?

Jag är så galet trött på morgnarna att jag skulle kunna tro det är typ oktober november, brukar kunna bli så där jättetrött under en period på hösten och det är hemskt för man vaknar aldrig känns det som.
Konstigt nog verkar jag vara inne i en sån period just nu, i mitten av januari. Kan det vara pga vädret?!
Och nej jag är INTE gravid så behöver ni inte spekulera i det.
Nej mer kaffe, tända ljus och ännu mer tid i gymmet så blir det kanske bättre!

Har en utmaning att ta mig an i gymmet, kommer bli svårten jag ska vinna moahaha!

1 kommentar:

  1. Hahaha, vad bra att du skrev ut att du inte var gravid för det var min första tanke när jag läste inlägget......=)

    man behöver ljus och det har ju varit ganska dåligt med det denna vinter, snön gör ju att det blir lite ljusare och den har ju lyst med sin frånvaro denna vinter.

    Hoppas du piggnar på dig!
    kramen

    SvaraRadera