Me and my girl

fredag 27 januari 2012

Kakor

Eftersom vi alla var piggare idag så tänkte jag att vi skulle hitta på nåt mysigt här hemma, eller när jag tänker efter så började myset redan imorse när T och N satt i badet och så ropade dom på mig, jag gick dit och dom sprutade ner mig med vatten. Så det blev tillslut hela familjeni plurret :)

Vid lunch tog vi en skön promenad och på eftermiddagen bakade vi kakor tillsammans . Såklart tycker jag det är jätteroligt att Nikki gillar att baka och hålla på i köket :)
Vi gjorde cookies med dumle och dom blev supergoda!!

På kvällen kom svärmor förbi och kollade hur vi mådde, hon stannade även kvar på middag och kollade på The Voice som för övrigt är ett tv program som aldrig riktigt verkar komma igång...

Hoppas ni haft en trevlig fredag! ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar