Me and my girl

torsdag 19 januari 2012

Utflykt

Efter en veckas sjukdom för Nikki fick vi äntligen sova inatt och hon vaknade glad och ganska pigg.

Så efter lunch kände jag att det var dags för en liten utflykt, vi hade ett ärende till lager 157 så vi passade på att åka dit. Erica och barnen skulle oxå dit så det passade perfekt!

Hade kunnat shoppa massor idag men gjorde det inte :) kan visa sen vad vi fick med oss hem!
Nu tar vi en liten mellisfika innan vi åker hem igen.

Nikki mumsar bulle och jag ångrar mitt val som blev kladdkaka, när ska jag lära mig att det aldrig är gott på fik?!
Well well kaffet var gott iaf :)

2 kommentarer:

  1. Åh nej, kladdkaka ska göras hemma! Vart ligger lager 157?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, förstår inte hur alla fik kan misslyckas dock?! :)
      i hälleforsnäs förbi sagostigen, ibland hittar man massor och ibland inget, som alla outlets!

      Radera