Me and my girl

tisdag 2 februari 2010

nytt

Har ikväll varit hemma hos chefen för homeparty företaget jag jobbar för och kikat på lite nya spa produkter vi ska börja sälja.
Vi kommer ju i fortsättningen att tillhöra ett nytt företag som heter Body & soul och därmed kommer man kunna välja lite inriktning på sina partyn.

Efter det gick jag några hus längre ner på gatan och hälsade på min vän Erica som förlorade sin mamma härom natten. Vi pratade en stund och drack lite te innan det var dags att åka hem igen.

Imorrn är det äntligen dags för min inbokade massage! Ska bli så grymt skönt, har haft så ont i ryggen ett tag nu.

Nu är förresten papprena till försäkringskassan postade så det är bara att hålla tummarna för snabbt positivt svar :)

6 kommentarer:

  1. Anna (albins mamma)3 februari 2010 kl. 19:24

    Vadå, jobbar du extra med homepartyn?? visste jag inte.. låter spännande!! kramar

    SvaraRadera
  2. är det så man kan boka dig?? eller är du för trött nu med magen?! Spagrejer är ju trevligt:)

    SvaraRadera
  3. jag kan återkomma efter helgen då vet jag mer om våra nya produkter. Inte det vi sålt tidigare... eller lite massage oljor och sånt har vi alltid haft men det har varit mer inriktat på "leksaker" för vuxna om man säger så :)
    Men nu har vi breddat sortimentet och tagit in spagrejer för att även kunna erbjuda spapartyn så visst kan vi säkert ordna ett party hos dig!

    SvaraRadera
  4. oki.. nä, ett "sånt" party är jag nog inte modig nog för att ha:) känner inte folk här i trakten tillräckligt väl för det:)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. men meningen är att man nu även ska kunna boka spa partyn oxå och då behöver jag inte ens ta med det andra :) även fast det är väldigt avdramatiserat det oxå :)

    SvaraRadera