Me and my girl

onsdag 17 februari 2010

Eskilstuna

Åkte igår efter jobbet mot Eskilstuna med första stopp sjukhuset. Darling skulle hämta en "snarkapparat". Allt gick bra där och sedan åkte vi vidare till barnens hus för att än en gång kolla på barnvagn. Denna gång kom vi därifrån med ett kvitto! Har alltså bestämt oss och handpenningen är lagd så det är bara att betala resten och hämta ut den när vi känner för det. Hoppas det blev bra bara, så sjukt svårt att bestämma sig för vad man ska ha. Men den är hur snygg som helst och känns som en bra vagn!

Därefter blev det en tur ¨på Tuna park, av någon konstig anledning har min garderob krympt med en rasande fart på sista tiden och jag har snart ingen att ha på mig känns det som. Tyvärr var nästan alla plagg på mamma avdelningen slut i storlek S men jag hittade någon topp iaf. Får beställa ur katalogen istället för där verkar dom ha det jag ville ha :)

Blev till sist ett stopp hemma hos pappa där vi mumsade på semlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar