Me and my girl

måndag 25 januari 2010

Helgen

I lördags firade jag först Tommys syster Marie som fyllde år, fick mycket gott fika!

Sen kom vår gudson Noel hit, vi skulle vara barnvakt över natten så Fia och Staffan skulle få roa sig själva. Allt gick jättebra, han busade omkring här hemma och somnade sedan i mitt knä i soffan. Sov hela natten med en snabbt uppvaknande runt 6 men då fick han lite välling och sov sedan till efter 8 :)
Han är så mysig så!

Söndagen slappade vi mest hela dagen. och avslutade som vanligt med en Johan Falk film i sängen.
Idag känns det som att jag håller på att bli sjuk men det verkar aldrig riktigt vilja bryta ut.

Har dessutom galet ont i ryggen ikväll :( Ska på massade nästa vecka som min underbara darling tvingat iväg mig på! Hoppas det inte blir värre tills dess, om inte annat fick jag lite nya produkter från blackberry spa idag, bland annat en uppföljare till den populära massage kulan jag sålt. Grymt skön!

www.blackberryspa.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar