Me and my girl

söndag 7 februari 2010

Mammakläder

Ja det är ju såklart så att nu passar inte de vanliga byxorna alls längre men jag hade väl aldrig trott att det skulle vara så himla svårt att hitta ett par mammajeans som sitter bra.
Har köpt 2 par som i affären suttit riktigt snyggt, får ju inse att de inte sitter riktigt lika tight och snyggt som mina vanliga jeans hur trist det än känns :(
Men så fort jag haft byxorna på mig i en dag så ser dom ut att vara 2 nummer för stora i benen! Det är inte roligt alls. Då köper jag ändå den minsta storleken dom har. Synd att det inte görs mammakläder från storlek 34 och xs som vanliga kläder.
Värdsligt problem kanske men ändå .....

3 kommentarer:

  1. jag kan tipsa om jeansen på
    4mom.se jag köpte ett par där, som var supertighta och verkligen höll formen och dessutom var ruskigt snygga, funderade på att göra om dom till vanliga byxor:)Kolla där!! De som jag köpte på hm var inte alls bra!!

    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. jag har köpt på polarn och även på la redoute och varit nöjd med dem!! Annars var det mycket tunika/klänning/kjol och tights som gällde för min del under båda grav... många av jeanstightsen funkade även när magen fanns där!! Finns ju förlängningsband att köpa lite överallt också (belly-band) som funkar rätt bra....?? håller med Elin om HM.. de blir jättestora snabbt!!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! ska kolla upp det på en gång :)

    SvaraRadera