Me and my girl

söndag 7 februari 2010

Kick off

Igår var det dags för kick off med nya företaget Body & Soul. Dagen började med fika och presentation av alla oss säljare och de nya ägarna. De pratade om deras visioner och vi diskuterade hur vi ska kunna kombinera våra oliak produkter på bästa sätt. Vi fick en demo av både blackberrys egna produkter och av Kneipp serien dom tagit in. Vi fick även se lite prov ur en serie som eventuellt dyker upp lite senare. Sedan kom även Nordiska produkthuset (Kondomeriet) och visade upp hur vår nya "väska" kommer se ut. Blir en hel del nya produkter vilket känns jätteroligt!
Vi åt en god lunch tillsammans innan vi fortsatte med mer genomgångar. Allt känns väldigt positivt och roligt efter den sista tråkiga tiden med MiraSpice. Så mycket strul med allting hela tiden och får det här bara lite tid tror jag det kan bli jättebra!

Framåt eftermiddagen åkte vi till Centarlbadet för lite bastu och bad. Mycket skönt!

Satte mig sedan trött på tåget och åkte hem och slängde mig på soffan och kollade melodifestiveln innan jag följde med min darling till garaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar