Me and my girl

tisdag 1 december 2009

pynt

ja på jobbet har vi redan börjat julpynta och julskapa för fullt. Lite tidigt kanske men eftersom vi går på jullov innan jul så vill man ju få njuta av det lite. Så mysigt att ha granen stå där och ha stjärnor i fönstren. Även om jag hoppas stjärnorna snart går sönder för dom är så gräsliga så jag vill att vi ska få lite nya. Vi har såna där gamla hårda i plåt, guldiga eller vita. Inte fina alls men dom lyser i alla fall :)

Vi ska väl klä granen någon dag snart oxå, bara satt i ljusen än så länge.

Blev en tur till Södertälje här på kvällen för inlämning av bilen. Då hade vi plötsligt ingen bil men vi fick låna en som tur var :) annars vet jag inte hur jag skulle ta mig till jobbet för cykla har jag ingen lust att göra!

Är så galet trött men tänkte jag skulle hålla mig vaken och se Desperate sen. Får se hur det går :)

1 kommentar: