Me and my girl

tisdag 8 december 2009

Pepparkaksbak

Idag bakades det pepparkakor för fulla muggar med småkottarna på jobbet. Luktade så gott så!
Men bakandet har satt spår i ryggen för aj så ont det gör ikväll.

Har även börjat inse att jag tror jag måste ge mig ut i julrean och leta lite nya byxor. Har snart växt ur mina jeans. Eftersom de flesta är ganska låga spänner de nu ganska hårt över den växande magen.
Illamåendet har förresten börjat släppa och jag var så glad i måndags över att inte ha kräkts på 5 dagar. Tills jag klev innanför dörren på jobbet... typiskt! Tur att det bara var jag där :)
Men som sagt, illamåendet under dagarna har börjat släppa och det är sååå skönt!

Men nu vill jag ha jullov, är så galet trött hela tiden så det ska bli riktigt skönt med lite ledigt.

1 kommentar:

  1. förstår att du vill ha jullov.. minns hur trött jag var, gick som i dvala vissa dagar.. men det går över!! Tittade på er idag när ni bakade, såg mysigt ut!!:)

    SvaraRadera