Me and my girl

fredag 25 december 2009

Dagen före dopparedagen

Eftersom jag redan dan för dan före dopparedagen griljerade skinkan så behövde jag inte tänka på det. Tog faktiskt lite sovmorgon vilket det kändes som jag behövde. Gick sedan upp och slog in lite paket. Framåt lunch kom min darling hem med Mc Donalds lunch till mig. Så gott så :)
När han slutat jobba gjorde vi oss i ordnig och packade in klapparna som skulle med hem till pappa i bilen och åkte till Tuna för att fixa de sista klapparna. När vi delat på oss för att båda hade nåt att fixa :) fick jag springa genom halva stan då det jag skulle ha såklart var slut nästan överallt. Men tillslut så hittade jag boken jag letade efter.

När vi shoppat färdigt åkte vi hem till pappa för julmiddag och julklappsutdelning. Tommy och jag fick en fin bok om barn. Efter en trevlig kväll var det dags att åka hem och försöka få någon ordning inför julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar