Me and my girl

torsdag 1 juli 2010

What to wear?

När man var gravid var det ett evigt prat om hur mycket man gick upp i vikt, och det är ju trots att det kan vara jobbigt även en ganska mysig del av graviditeten. Att se sin mage bli stor och rund är en fantastisk känsla. Men när man en gång lyckats gå ner över 20 kilo känns det ändå när vågen återigen visar de där 20 kilona. Larvigt kanske men ändå sant.
Det var nog mest rädslan för hur f-n man skulle lyckas bli av med dom igen som var värst. För jag trivdes ändå otroligt bra med min gravida kropp!

Nu har jag blivit av med 13 av de 20 kilona, utan att göra någonting och det känns ju toppen såklart! Men trots det har jag ju nästan inga kläder som passar, mammakläderna är alldeles för stora och de flesta kläder jag hade innan är ju för små...
What to wear??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar