Me and my girl

fredag 23 juli 2010

Besök hos mormor

Min mamma har flyttat till Almunge som ligger utanför Uppsala så igår var vi där hela dagen.

Började med att äta lite lunch och sedan åkte vi till en liten outlet som ligger en liten bit från där dom bor. Jag hittade en fleeceoverall som Nikki fick av sin mormor. Hade grym beslutsångest över vilken färg jag skulle välja, den fanns i rött, svart och blått. Den röda var väl egentligen roligast men då tyckte jag det skulle bli svårt med mössa och så så tillslut blev det den svarta. Vill ju kunna ha en rosa fin mössa till :)
Annars köpte inte jag nåt men Tommy hittade 3 t-shirtar! Tänk att det alltid är han som hittar kläder? ;)

Sedan åkte vi tillbaka och drack kaffe och mumsade rabarberpaj. Var galet kaffesugen då jag inte hann med att dricka något innan vi åkte.

Umgicks sedan resten av dagen innan vi lagade god middag tillsammans.

Skönt att se vart hon flyttat min kära mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar