Me and my girl

lördag 3 juli 2010

Kalas

Idag har vi varit på kalas och firat Nikkis kusin som blir 11 år på måndag. Vi fick mumsigt fika och njöt sedan av solen och värmen i trädgården hela dagen. Det känns dock i mitt huvud ikväll, blev nog för lite vatten idag trots att jag tycker jag häller i mig hur mycket som helst!

Vår lillskrutt har sovit nästan ända sedan vi kom hem, med undantag för stunden då jag försökte laga middag. Som för övrigt bestog av kyckling fajitas, supersmurrigt blev det när jag väl fick sätta mig och äta :)
Har försökt hålla henne lite vaken på kvällarna för att hon ska sova lite längre på natten men det är svårt. Som det är nu har hon oftast sin längsta sovperiod någon gång på kvällen. vore ju bättre om den började så där vid 23 istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar