Me and my girl

onsdag 17 mars 2010

presentkortsshopping

Idag efter jobbet åkte jag till Etuna för att kolla vad som var fel med min mobil. Fick rådet att göra en återställning i I tunes hemma eftersom jag då har chansen att spara det som finns i telefonen. Det försvinner om dom gör det. Så får väl hoppas att det funkar innan jag gör något annat.

Passade på att ta en lunch med Karin. Det blev en Nacho tallrik på Waynes. Mycket trevligt var det! Tycker det är så roligt att vi kommer vara hemma samtidigt med våra små kottar! Hennes är planerad en dryg månad efter våran.
Bra tajming! :)

Gick sedan en sväng på stan och hittade bland annat flera jättefina handväskor! men köpte ingen.... bra där!
Däremot blev det en hel del shoppat till bebisen. Hade presentkort på både HM och Åhlens som jag passade på att använda. Hittade en supersöt "vagnsleksak" (kan det heta så? En sådan men hänger i vagnen iaf) med några barbapappa figurer på som jag bara inte kunde låta bli att köpa :) Och så klart en hel del annat. Fick ju en skaplig guldbonus check från HM som jag hade bestämt att jag skulle handla till bebisen för och det gjorde jag som sagt idag. Hittade även en snygg tröja som min stora kille Liam ska få nu när han fyller hela 13 år! Helt galet vad fort det går, när jag kom till dom i USA hade han precis fyllt 7 år. Börjar bli svårt med storlekar nu när dom är så stora men jag hoppas jag hittade något som kan passa. Annars får han väl ge den till Josh så får jag skicka nåt nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar