Me and my girl

torsdag 18 mars 2010

nyöppnad affär

På torsdagara går vi till skogen med alla kottar på jobbet och idag var första gången på läänge som vi verkligen kom in i skogen :) Mysigt men jäkligt jobbigt. Uppförsbacken var riktigt jobbig när man sjönk genom snön för varje steg man tog :)

Åkte och bokade in en klipptid efter jobbet, får se vad det blir men jag har inte alls trivts så bra i det mörka denna gång så kanske kan det bli ljusare igen. Tog ju bara 2 gånger att ljusa upp det sist så sätter jag igång nu hinner jag kanske få det ljust innan bebisen kommer.

Sen blev det lunch och powernap hemma innan jag åkte bort till nyöppnade Coop för att handla lite. Det var jättefräscht och fint vilket känns skönt då man bara haft Willys att handla på tidigare. Våran Willys här är grymt tråkig med en extremt dålig frukt och grönt avd.

Nu står morgondagens fredagsfika i ugnen, en kladdkaka med daimkross!
Tror mina kollegor behöver något riktigt chokladigt efter denna vecka.

2 kommentarer:

  1. ja, visst var den fin.. coop alltså:) wow, säger jag bara! vilket utbud! har ledsnat för länge sen både på Willys o för att inte tala om Ica här i Åker.. så blev så glad när jag fick se den nya fina..

    lät gott med kladdkaka..:) kanske ska slå till på det jag med:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. har inte varit på Coop än, väntar ett tag till. ser däremot fram emot att kunna köpa fräschare frukt och grönt än den som de har på Willys nu. annars tycker jag att Willys är rätt ok men det är skönt med valmöjlighet......

    SvaraRadera