Me and my girl

torsdag 11 mars 2010

lång vecka

denna vecka har känts otroligt lång, fråga mig inte varför men jag tycker normlat sett att tiden bara rusar iväg men inte denna vecka... Har dock varit underbart skönt väder så har njutit varje sekund vi varit ute med barnen!

Igår hände något jätteroligt, Tommys syster vann en plats på Grys tjejplan! Hon är så värd det efter allt hon gått igenom och inte ett öga var torrt efter att hon blivit uppringt av Adam och Gry i direktsändning. Kul med lite glädje i vardagen!

Sitter nu lutad mot en spikmatta, hoppas att det kanske kan hjälpa lite mot värken jag har i ryggen. Jag gillar inte att klaga och gnälla men jag har så galet ont i ryggen på kvällarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Lånade hem den av mamma efter att hon bjudit på god middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar