Me and my girl

fredag 22 januari 2010

fredags shopping

Efter en lugn och skön dag på jobbet åkte jag till tuna park en sväng. Var nästintill ensam där kändes det som, såg inte många människor alls så hade jag haft mer tid på mig hade jag kanske kunnat göra många fynd. Nu blev det iaf lite presenter, nya byxor och en topp till mig, lite nytt smink, och några plagg till den lille vildingen i magen. Fanns riktigt mycket fina barnkläder idag men känns fortfarande lite tidigt att handla... vet inte när man kan börja egentligen? Det är väl upp till var och en men jag har sagt som så att om jag/vi hittar något fint som vi behöver så köper vi det.
Hittade en jättefin top till mig som jag ville ha men när jag tog på mig den såg jag att det var en fläck eller något mitt på magen, när jag tagit av mig den såg det mer ut som en tråd gått mitt på magen. Skulle fått den för halva priset men inge roligt att gå runt med en stor "fläck" på magen. Ska kolla på nätet om den finns istället :)

1 kommentar:

  1. Är väl som sagt upp till var och en att bestämma när man vill handla!! Tänk bara på att ni säkerligen kommer få en hel del plagg i present och att de små knattarna växer ur fooort!! De första plaggen strl 56 har vi aldrig använt till någon av grabbarna tex..:(

    SvaraRadera