Me and my girl

onsdag 6 januari 2010

sista dagen

usch börjar jag att säga för så känns det, vill inte alls att ledigheten ska ta slut så jag måste börja jobba imorrn! :(
Tycker det varit riktigt skönt att vara ledig.

När det dessutom är så här kallt känns det inge vidare att gå till jobbet men det är bara att bita ihop och pallra sig dit. Är ju bara 2 dagar innan det är helg igen så :) Är mest bekymrad över hur jag ska komma upp imorrn med tanka på att jag inte kommit ur sängen föra kl.10.00 en enda gång under hela ledigheten!

Idag åkte vi till Taxinge slott för att äta frukost/lunch/ fika. Mysigt och gott var det! Man bord egentligen ta sig dit lite oftare. Fast det är ju iof ganska dyrt :) Åt iaf en skagensmörgås och ett wienerbröd, darlingen tog en köttbullesmörgås och en biskvi så vi satt där inne ganska länge innan vi kikade lite i bodarna och åkte vidare. Stannade och tittade på lite hus efter vägen, alltid lika roligt!

Nu ska jag försöka njuta av sista kvällen!

1 kommentar:

  1. ja, skönt med ledigt...:) men det kan bli för mkt för den varan också:)

    taxinge är så mysigt.. men som sagt dyrt och är väl därför man inte äter/fikar där oftare... men när man väl gör det så är det mysigt på alla sätt...:)

    SvaraRadera