Me and my girl

tisdag 5 januari 2010

barnvagnsdjungeln

Efter frukosten idag bestämde vi oss för att ge oss ut i barnvagnsdjungeln, svårt att hitta nåt på nätet tycker jag. Ganska dålig info på de flesta sidor.

Åkte först till babyproffsen i E-tuna men tanten som hjälpte oss där hade tyvärr inte så stor koll på vagnen vi tittade på och ställde frågor om. Hon hade nog för många olika sorter i sin affär för att kunna hålla reda på allt :)
Men visst lite info fick vi men bestämde oss ändå för att åka in till babysmart som ligger i centrum istället. En mycket mindre affär som säljer samma vagn. Och hon som jobbade där hade bättre koll! 6-8 veckors leveranstid var det på vagnen så än har vi lite tid på oss att fundera och välja färg. :) riktigt roligt men svårt!

När vi var klara med letandet för idag skulle vi gå och köpa ny sladd till Tommys telefon och det slutade med att jag gick därifrån med ny mobil! Tack för den! :)
Problemet är nu att bloggsidan inte verkar fungera med den nya mobilen som den gjorde med den andra. Får se om jag lyckas lösa det annars får det enbart bli datoruppdateringar i fortsättningen.

2 kommentarer:

  1. Jag fick inte heller det att funka, visserligen inte med ny mobil men med en totalrenoverad som är återställd... det blev ny adress istället på bloggen.

    SvaraRadera
  2. ja jag såg det så jag ändarde adressen på din länk från min sida. Verkar inte som att det går att blogga från iphone eftersom den inte haft mms funktionen hela tiden. Måste få det att funka med mailen på nåt sätt! kram

    SvaraRadera