Me and my girl

måndag 27 oktober 2008

Lite nytt tack

Jag vill göra något nytt! Är så less rent ut sagt. Vet att jag sagt det förut men säger det igen.... Hade ändå blivit lite mer positivt inställd till jobbet men kände efter denna dag att njae inte mycket länge till...
Någon som har tips? Jag letar för fullt nämligen.

Fick senaste Allt i Hemmet idag och blev jätteglad tills jag såg att det var en julspecial.... Jul redan??? Men så inser jag att det snart är november vilket innebär en månad som brukar gå väldigt fort och vips så är december här och med det kommer ju oxå julen.... Hmmm tyckte vi nyss firade jul :)

2 kommentarer:

  1. Jag ska hålla öron och ögon öppna. Alla blir less ibland och det är nyttigt att byta jobb och pröva sina vingar.

    Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Tack! Livrädd för att bli en gnällig "dagisfröken" som sitter där om 15 år och klagar på att barnen är ouppfostrade :) Så jättesnällt om du vill göra det :)

    SvaraRadera