Me and my girl

söndag 5 oktober 2008

kanelbullar och soffmys

Kände mig piggare än länge när jag vaknade på lördagen men så fort jag reste mig ur sängen snurrade huvudet och jag kände att febern satt kvar. I med ett par alvedon och försökte sedan fräscha till mig lite efter en veckas soffliggande men utan vidare lyckat resultat... Styrde bilen mot strängnäs för att inhandla lite kanelbullar vi tänkte bjuda Tommys mamma på efter att vi varit på kyrkogården. Blev helt slut efter en promenad på mindre en 1 km... hmmm visst inte lika pigg som jag hoppats på :(

Drack en kopp kaffe för första gången på en vecka och fick i mig en bulle, eller rättare sagt 2 halvor, var ju tvungen att smaka vilken som var godast. Fick dessutom middag innan vi åkte hem till soffan igen. Vår käre vän Pekka, även kallad Finnen eller om du vill använda hans riktiga namn Tomi kom förbi för att fira sin födelsedag. Grattis till honom!

Kikade på stjärnor på is vilket inte var någon höjdare i mina ögon, slog över lite snabbt i pausen till 3an och Sing a long, fick spunk efter en halv minut när Linda Bengtzing skulle göra en Patrik Isaksson låt och inte ens det kunde hon göra utan att spela över till 1000. Ja ursäkta she is not my favourite... Efter 2 julbord på Nacka strand har jag liksom fått nog.

Nu ligger jag här i soffan igen och hoppas den här sjukan kan gå över snart. Måste dammsuga och städa här hemma, ser ut som crap verkligen!

XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar