Me and my girl

onsdag 16 oktober 2013

Koffein

Bjöd över grannen på kvällsfika och det skulle jag inte gjort! Eller jo bjuda över grannen är klart men jag skulle kanske inte druckit en stor kopp kaffe kl 20.00 när jag dessutom ska vara på jobbet 05.45 imorrn....
För nu ligger jag här och kan inte alls sova. Då passar tankarna på att fladdra iväg åt hundra olika håll, renovering, jul , nytt jobb osv osv....

Vad funderar ni på när ni inte kan sova? Och framförallt har ni tips på hur man somnar lättare? (Förutom det uppenbara att undvika kvällskaffet).

1 kommentar:

  1. Det är hopplöst när man vaknar mitt i natten, jag har ofta svårt att somna om då. För många tankar som snurrar och speciellt när det gäller jobbet. För mig brukar det fungera att gå upp och skriva ner mina tankar och de planer jag gör i huvudet. När jag sedan skrivit ner allt brukar jag lyckas somna om. Visst är man lite tröttare än vanligt men det är bara gilla läget.

    kramen

    SvaraRadera