Me and my girl

måndag 21 oktober 2013

Helgen

I fredags var jag på middag med mina gamla kollegor, alltid så trevligt. Oj vad jag saknar och önskar det var vi!!

Hade planerat att ha en lugn och skön hemmadag med Nikki, äta frukost i soffan och kolla Idol från fredagen men kl 7 väckte T mig och sa att han var hemma igen och inte längre på väg till kramfors... Äbdrade planer.

Sov lite till, tills nikki tyckte det var dags att gå upp.

Gosade i soffan och bestämde oss för att åka till sthlm och hämta badrumsgrejer hos mamma. På vägen hem tog vi Ikea, behövde lite ljus och grejer. (Jäklar vad det går åt ljus på hösten?!?).
Kom hem med ny säng till Nikki, äntligen!!
Rummet blir klart och förhoppningsvis får vi alla sova bättre.

Söndagen har spenderats med hemmafux av alla dess slag och såklart Nikkis gympa.

Nu väntar en ganska rörig vecka på jobbet gissar jag... Flytt på fredag!

Natti natti på er

1 kommentar:

  1. Hoppas att öronen era har återhämtat sig efter Oskars besök =)
    Tack för att ni såg till att han kom hem ordentligt och tack för maten <3

    SvaraRadera