Me and my girl

onsdag 9 oktober 2013

Det här med...

.... Kaffemaskin...
Jag har ju klurat på det i några år nu och tycker det är sjukt svårt.
Var länge helt inne på att jag absolut vill ha en maskin för bönor. Älskar ju doften av kaffebönor!
Dock är dessa maskiner ofta väldigt stora och dyra. Speciellt eftersom jag har vissa vidare krav om jag ändå någon gång ska köpa en vill jag gärna att den förutom mjölkskummare gärna ska kunna göra kallt kaffe.
Plånboken gråter så njae... Efter massa provsmakning då många vänner och bekanta nu skaffat sig diverse maskiner så faller nog valet på en nespresso!
Vet inte riktigt vilken modell hjärtat klappar hårdast för ännu men den är ju både snygg och gör himmelskt gott kaffe!
Godaste av alla maskiner jag testat oavsett bönor/pods/ kapslar.

Så snälla tomten om du ser detta....
Pretty plese?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar