Me and my girl

måndag 5 januari 2009

Utgått

Var på Ikea idag igen med mamma och denna gång i Västerås men efter att ha letat igenom allt utan att hitta det jag skulle tog vi hjälp av någon som borde veta vart det fanns och finns svaret att det jag skulle ha utgått. Crap! Där gick mina förvaringsplaner i stöpet. Dags att planera om. Det får nog bli köksskåp som sittbänk i hallen, bra med plats i dom i alla fall. Imorgon får vi förhoppningsvis hem en garberob oxå så våra överflödiga kläder får plats någonstans. Jippie!!
Blev ändå lite inhandlat idag, bland annat gardiner till vardagsrummet, lite kuddar, grejer till badrummet mm.

Nu har jag precis ätit middag med älsklingen, svärmor och Tommys syster Marie på Kina och är proppmätt i magen. Får nog slötitta lite på Die Hard nu tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar