Me and my girl

torsdag 6 november 2008

uppe med tuppen

Ja inte kan jag påstå att jag är så speciellt pigg dom dagar jag ska vara på jobbet kl.6.00. Men å andra sidan får jag ju gå hem tidigt och det väger nästan upp den där trötta stunden på morgonen.

Igår när jag kom hem åkte vi till Södertälje och Jula för att inhandla lite element, vi eldra ju för vår värme och är redan innan vintern börjat trötta på att det alltid är så kallt på morgnar och när man kommer hem från jobbet. Men nu ska förhoppningsvis det problemet oxå vara löst. Blev middag på en Grekisk restaurang hemma i Strängnäs när vi kom hem. Gott var det! När vi väl kom hem monterades det element och jag kikade lite på Greys Anatomy innan jag slocknade. Så grymt trött hela tiden. Längtar redan till min sovmorgon på lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar