Me and my girl

tisdag 11 november 2008

Fika och shopping

Åkte till Tuna för att spendera eftermiddagen med Karin efter jobbet. Så skönt att hon bor hemma i Etuna igen, har saknat henne grymt mycket under åren hon bott uppe i Umeå. Vi åkte till Tuna park och strosade runt lite. Kikade lite i affärerna innan det blev en god fika och mycket prat på waynes. Sen blev det lite shopping, eller ganska mycket om jag ska vara ärlig. Hittade säkert 10 jättesnygga klänningar! Men nu är ju inte det här Blondinbellas blog utan bara Empan Lurings så jag nöjde mig med att köpa en klänning dagen till ära :)

Köpte sedan faktiskt de första julklapparna, har nog aldrig köpt en julklapp så här tidigt. Men jag kunde bara inte låta bli, my darling´s gonna love it ;)
Handlade lite mat innan jag åkte hem i spöregnet... Shit vilket väder det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar