Me and my girl

söndag 30 november 2008

snyft

oh my god säger jag bara, kalla det patetisk eller vad du vill men jag har ikväll legat i soffan med tårarna rullande nerför kinderna.... varför? jo för att jag tittat på ett grymt sorgligt avsnitt av One tree Hill.... skäms nästan över mig själv men oj så snyftigt det var.

Har annars städat av lite i hallen och köket efter helgens jobbande med hallen. Ett stort tack till Johan som varit här och hjälpt oss! Det blev verkligen kanon!

Nu blir det lite söndagsmys i soffan innan det är dags för sängen. Natti natti

1 kommentar:

  1. Ibland är det bara så skönt att sätta på en riktigt sorglig film så man kan släppa på allt och bara storgråta. Känns så befriande efteråt.....
    Är inte så länge sen som jag snöade in på en film (när jag låg hemma sjukskriven) och den var så sorglig och så mycket som jag grät då har jag nog inte gjort sen mamma dog! Det var så skönt.
    Hoppas myskvällen blev trevlig.
    kram Leila

    SvaraRadera