Me and my girl

måndag 10 november 2008

cake

Igår hade vi en riktig röjdag, vi kastade allt skräp som legat under renoveringen och kunde ju konstatera att det mesta legat alldeles för länge men bättre sent än aldrig :)
Släpkärran vi hyrde blev mer eller mindre proppfull och sen var det bara att åka till tippen och slänga allt.

Hem och byta om lite snabbt, till affären för att handla florsocker till min tårta, iväg till kyrkogården och tända ljus, till Tompas moster och morbror fika lite snabbt, hem och baka tårta till min pappa. Fick ihop en egen Schwarzwald tårta på mindre än en timme! Det ni :)

Sen styrde vi mot Etuna för att fika hemma hos pappa.
Däckade framför filmen på tv4, delade på en fryspizza och somnade.

Blivit way too much crap i magen den här helgen. Ska jag försöka hinna träna nåt denna veckan kanske? Lätt med mitt roliga stängningschema jag fått..... NOT!

Jobbe nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar