Me and my girl

onsdag 2 januari 2013

Missat

Jag har helt missat att lämna en jul resume, mobilen var lagd åt sidan :)

Julafton var lugn och underbart mysig. Nikkis ögon tindrade. Det var klassiskt med grötfrukost, strumppaket, glöggfika, besök av tomten som nikki för övrigt är livrädd för :), lite Kalle (med betoning på lite för jag stod vid spisen och N var totalt ointresserad), god mat, klappar i massor och massa gott på dessertbordet.
Vi hade sällskap av min pappa och hans särbo Marita och hennes son Rasmus och på kvällen kom vår vän Staffan.
Nikki höll sig vaken till efter 23 :) vägrade somna ifrån sin nya docka och sin keyboard ;)

Om jag fick några fina klappar?
Jajamen! Fick största paketet under granen och i det gömde sig en egen x-pole till min träning! Min älskling är grym!!!

Sent på juldagen kom mamma och lillebror Max och stannade över natten. Så på annandagen blev det mer klappar och god mat. Denna dag fick dock restaurang formosa laga middagen! :) vi fick även ett fikabesök av fam Roth så barnen fick sina klappar! N var riktigt nöjd att få busa med grabbarna.

I klapparna från mamma ich lillebror gömde sig mkt fint till nikki och det bästa av allt en resa att se fram emot!!! Lovely!! Mamma <3

1 kommentar:

  1. Låter supermysigt.
    Vilket härligt kort på Nikki när hon ligger bland paketen och funderar.

    Kramen <3

    SvaraRadera