Me and my girl

lördag 5 januari 2013

Löften

Det är ju nytt år och många avger ju nyårslöften. Gör ni det? Och iså fall vad?
Jag brukar inte göra det men visst tänker jag varje gång det blir nytt år att nu ska jag ta tag i detta eller sluta med det här och börja med det här...

Jag har iaf lite punkter på min to do lista över 2013

* dricka mer vatten (främst när jag är ledig på jobbet är jag redan duktig)

* bli starkare, var så sjukt nöjd över musklerna jag fick under steg 2 och 4 på polen och dom vill jag få tillbaka, vältränade armar är ju grymt snyggt!
Skulle vilja få fason på magen oxå men det är svårare...

*komma upp i shouldermount

* sluta stressa. Finns inte mkt att säga om det.

* inleda året med lite LCHF kost, tror min bubbliga mage skulle må bra av det

* försöka hitta ett nytt jobb

* åka på solsemester med mina hjärtan

* planera in lite träffar med vår bästa Elin

3 kommentarer:

  1. Är det du på polen? Skit vad stark du måste vara i så fall och vilka sjukt snygga armar du har! =)

    SvaraRadera
  2. Ja, bara vi blir klar med vårt nedriga badrum så känns det som att livet kan återgå till det normala igen, å vi kan ses mer. Vill ju så gärna! Kram

    SvaraRadera