Me and my girl

fredag 5 oktober 2012

TGIF

Morning honeys!

Finally friday eller vad säger ni?

Uppe med tuppen, gör mig av med huvudvärken med en ipren, försöker göra mig lite snygg, väcker dottern, pussar på älsklingen och drar till jobbet.

Efter jobbet blir det fika med mamma innan Elin kommer.
Jag gissar att det blir ett och annat glas rött i helgen? ;)
Finns ingen människa jag kan dricka så mkt vin med än Elin :)
Bra eller dåligt det vet jag inte men många vinstories har vi i bagaget, bland annat den gång vi skulle in på krogen i USA och allas fejk id's funkade utom Elins vilket resulterade i att vi åkte hem till mig och delade någon flaska vin i min säng och blev på ren svenska aspackade...
Well that's one story.... Many to go :)

1 kommentar:

  1. Så härligt att äntligen vara här igen Em. Ja, den kvällen i CA glömmer jag sent. En av många :-)

    SvaraRadera