Me and my girl

torsdag 22 december 2011

Liten tomte

Idag tog jag min lilla sjukling och åkte till hennes förskola för att hämta hem alla kläder. Passade då på att dela ut fröknarnas julklappar och önska god jul!

Har sedan ätit lunch med lillebror och på kvällen haft Nikki gudfar på fikabesök. Han hade med sig en fin sagobok till Nikki.

Farmor kom oxå över en sväng och hon hade en liten tomte med sig, Nikki älskar alla tomtar och blev så glad :)

Nu ligger jag i sängen och försöker sova men det går inge vidare... Undrar om jag ska sluta dricka kaffe på kvällarna?!

1 kommentar:

  1. Du kan ju i och för sig prova och se om det är kaffet som gör att du inte kan sova......själv kan jag dricka kaffe och gå och lägga mig direkt, det har ingen betydelse för mig....

    Kramen

    SvaraRadera