Me and my girl

tisdag 18 oktober 2011

nyfikna

igår kväll var jag iväg på introduktionen på McD. Kan säga att det var sjukt mycket bättre än när jag började där för 10 år sedan :) Företaget går tydligen framåt och det gillas!

Kände mig dock så där gammal igen när jag satt där med en tjej på 14 och två till på 17 kanske hehe.... men det visste jag ju, jag valde själv att gå på introt, tänkte det kunde vara bra efter alla år.

Vad är då tanken och planen med detta. Till en början ska det jobbas lite helger men förhoppningsvis blir det nåt bättre av det. Mer om det en annan gång. När jag vet mer.

Just nu är jag alltså kvar på förskolan och tar det här på helgerna... så ni vet :)

7 kommentarer:

  1. Det är väl toppen att känna sig för lite innan du driver din egen Mc D :-)

    Du fresten på tal om lchf - hur gjorde du dina äggmuffins till frukost? Vet att du skrev hur men jag hittar inte tillbaka till det!

    SvaraRadera
  2. Hehe precis Cissi :)

    provade att lägga ut ett foto av receptet men insåg att det nog inte blev så bra... Fixar ett bättre!

    SvaraRadera
  3. Spännande:) Då kanske man kan få goda burgare där framöver;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. SÅÅ GLAD!!! :D Bästa som hänt mig ;) höhö. Och njaa det där med ringfingret får nog vänta ett par år ;) hehe. Hade ni kul på krogen i lördags btw? :)

    SvaraRadera
  5. Tack Kathrine för att du kom på den här galna iden! Vi kommer göra kaoz ;) grymt! Du ska få lära mig allt du kan :)
    hehe oki men ni hade mysigt ändå såg jag :)

    SvaraRadera
  6. Skoj Em, det spelar nästan ingen roll vart man jobbar idag, är småknottar överallt. Det kanske betyder att vi börjar bli äldre, men vad gör väl de???

    SvaraRadera
  7. haha så kul att en galen idé på fyllan blev verklighet någon vecka senare :) sjukt kul, du kan garantera att jag ska lära dig ALLT jag kan :D hihi! Du kommer bli bäst, efter mig så klart ;) Ja vi hade det supermysigt! :)

    SvaraRadera