Me and my girl

söndag 23 oktober 2011

Julklappar

Igår åkte jag in till favoritleksaksaffären för att kolla lite,
hade sett att dom hade utförsäljning. Tyvärr var det för att dom
ska slå igen vilken är jättetråkigt!
Hade tur och hittade några riktiga fynd som nikki får i julklapp .
Saker som jag velat köpa till henne länge! :)

Har nog aldrig köpt julklappar så här tidigt men det känns skönt.
Usch tänk att det bara är 2 månader kvar till jul!!
Ja jag säger usch även om jag gillar julen så tycker jag ändå
alltid att det är lite jobbigt...

Har ni köpt några julklappar redan eller är jag helt galet tidig?!

3 kommentarer:

  1. Jag har inte köpt några julklappar än men jag vet andra som gjort det så du är inte galen....=)

    SvaraRadera
  2. Jul är kul men det jag inte tycker är kul är alla måsten och köphysterin. Jag mår dåligt när jag bara tänker på det. Så mycket saker som folk köper "bara för att" som sen inte används eller uppskattas. Fram för mer umgänge och mindre julklappar.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig Cissi! Sakerna jag köpt nu är ju sånt jag länge velat ha till nikki och nu hittat till sjukt bra pris. Jag gillar iof julklappar oxå fast till barn :)

    SvaraRadera