Me and my girl

onsdag 19 oktober 2011

Årets värsta dag....

enligt många iaf! :)
Fast inte oss på regnbågen, vi gillar när fotografen kommer och försöker göra det till en rolig grej istället för något jättejobbigt som tyvärr väldigt många andra gör...

Dock var fotografen väldigt sen idag vilken gjorde att barnen var otåliga redan innan vi började, men så är det med de små liven :)
Skulle som vanligt spexa till vårt "frökenfoto" och om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om hur det slutade denna gång, hehe.

Nu är jag hemma igen med min lilla sjukling.
Frukostdags för mig!

Ha en bra dag alla!

4 kommentarer:

  1. Årets värsta dag???? det tror jag väl ändå inte?

    Men jag skickar massa kramar iaf. Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Nej då det var det inte, det var lite ironi då många förskolor valt att ta bort fotograferingen för att det är sååå jobbigt.., vilket det inte alls är ;)

    SvaraRadera
  3. tycker att det är hemskt när förskolor väljer att ta bort fotograferingen! Det handlar ju bara om någon timme...och visst kan det bli stressigt, men det kan ju vilken dag som helst! Frökenkortet lät spännande;)

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte ok Elin, har aldrig förstått hur man kan tycka det är så jobbigt att man väljer att ta bort det. Men alla är vi olika :)

    SvaraRadera