Me and my girl

onsdag 3 september 2008

Tjat tjat

Ibland känsn det tyvärr som att man inte gör annat på dagarna än att tjata och gnata om samma saker hela tiden. Jag vill inte att du står på stolen, dina kompisar blir ledsna om du gör så, man får inte bitas för det gör ont osv osv. Ja visst jag jobbar på en förskola för den som inte förstog det :) och det är oftast ett underbart och väldigt givande jobb. Det blir många härliga stunder tillsammans med barnen.

Men värst är ju tyvärr allt tjat från alla runt omkring... jag menar jag kan faktiskt sköta mig själv jag är en vuxen människa och behöver ingen som talar om för mig hur jag ska torka borden eller hur jag ska fylla i min timrapport. *galen* Tänk om alla kunde bry sig lite mer om sig själva och sköta sitt eget istället.

Men men jag överlevde dagen trots att jag blev smått galen minst ett par gånger, men det är bara att bita ihop med massa kids omkring sig. På måndag tänker jag ta nya tag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar