Me and my girl

söndag 14 september 2008

Helgen

Helgen försvann som vanligt i en väldig fart... Kraftskiva med jobbet i fredags, en mycket trevlig kväll med mycket god mat och dricka. Många skratt och mycket tok.

Sov ganska länge i lördags innan mamma ringde och frågade om hon fick komma förbi med frallor och dricka kaffe, hemskt gärna svarade jag såklart :)
Framåt kvällen begav vi oss till Heron City med sambons kusin för att titta på Wall E. Ingen jätterolig film men den hade ju sitt klara budskap, lite sorglig var den faktiskt oxå.
Slocknade direkt i soffan när jag kom hem.

Blev lite sovmorgon idag oxå, sen bakade jag scones och lagom dom stog i ugnen kom Tommys mamma och syster förbi. Så jag bjöd på frukost innan jag var tvungen att ta tag i veckans läxa. den tog längre tid än vanligt, omotiverad kanske?!?

Vill faktiskt att den nya veckan ska ta fart så att jag kan få ett svar på hur det blir med allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar