Me and my girl

tisdag 23 september 2008

tisdagstankar

Hallen börjar äntligen ta form, jättefint blir det tror jag!
Längtar tills golvet kan läggas på plats så man får se hur det blir. Just nu målas det iaf vitt på väggarna. Ljust och fint blir det.

I helgen blir det minisemester med my darling, ska bli jätteskönt att åka bort en natt bara. Tänkte åka ner till göteborg på lördag morgon och bara mysa. Härligt!

Idag jobbar jag sent så undrar om jag orkar gå på Yogan ikväll? tror att jag kanske får skippa den tyvärr, är ju så grymt skönt. Och jag behöver det verkligen.... Mycket träning måste det bli framöver. Kläderna börjar bli hösttrånga, fattar inte varför man alltid måste gå upp ett par kilon så här på hösten? :(

Är btw mer nervös nu än på länge, det närmar sig svar men jag börjar faktiskt tvivla.... Well well we´ll see :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar